Sunday, October 18, 2009

H!l4ngk4n ego!!!

manja...manja... aku kenal ko. knapa ko sering kali menipu dri ko. ko sebenarnya m'punyai hati yng lembut.

"manja, aku nk jd sahabat sebenar kau"
"asal, slama ni kau bukan sahabat aku ke?"
" biar aku bagi tau, slama ni kau ramai kawan, ble ko ckp sume orng dgr. ble ko bengang sume
bengang. kerna kau m'punyai pengaruh cukup besar."
"pe ko cakap ni aku x paam la"
"knape ko ske menipu dri. ko slalu ckp ko x ske wat keje. tp kau ske ble dpt keje. kau juga cakap kau benci dia. tp sbnrnya kau yng ske dia."

"spe dia ?"
"org kau kata kau benci sgt"
"suka hati kau lah"
"manja, itu bukan persoalannya, aku nk kata yng ko sorng yg hebat. ko lah sorg2 yg pegi kusus yg salin. kt situ, ko da tunjukkan yng ko sorang yg hebat."

wahai teman ku,
maafkan aku selama aku besama mu,
aku tidak mengenali mu,
aku t'lalu sibuk shgga mengabaikan mu,
aku x mampu menjadi sahabatmu yang baik,

wahai temanku,
dengarlah luahan hati ku ini,
tunjukkanlah dri mu yang sebenar.
janganlah kau bertopengkan ego di hadapan mu.

ego mampu musnah kan hidup mu,
percayalah kata ku ini.

No comments:

Post a Comment